لزوم حمایت همه جانبه همشهریان و مسئولین شهرستان از موضوع تاسیس شهرک تخصصی مبل در خاروانا



نيازمنديهاي مهناد -درج آگهي رايگان - تبليغات رايگان - تبليغات اينترنتي - خريد و فروش بي واسطه

لزوم حمایت همه جانبه همشهریان و مسئولین شهرستان از موضوع تاسیس شهرک تخصصی مبل در خاروانا

اختصاصی خاروانا نیوز: همانطور که مخاطبین بزرگوار اذعان دارند، موضوع ایجاد شهرک و یا به عبارت دیگر ایجاد ناحیه کارگاهی متمرکز ساخت مبل اواخر سال 1393 با همفکری شورای اسلامی شهر و برخی از سازندگان مبل خاروانایی مقیم تهران کلید خورد. در آن موقع اعضای شورای اسلامی با اعطای زمین رایگان و یا زمین با نرخ بسیار پایین در شهرک کوهسار به افرادی که مایل به سرمایه گذاری باشند، موافقت کرد و موضوع به اطلاع برخی از افراد علاقمند رسید منتها علیرغم درخواست شورا مبنی بر تشکیل جلسه رسمی مابین شورا و نمایندگان سرمایه گذاران، همشهریان مقیم تهران پاسخ شفافی ندادند و موضوع برای مدتی راکد ماند. اواخر تابستان امسال موضوع تاسیس شهرک مبل بار دیگر بر سر زبان ها افتاد و این بار آقای علیزاده نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس نسبت به انجام این مهم علاقه نشان داده و با پیگیری شورای اسلامی جلساتی در این خصوص تشکیل شد. بعد از همفکری های صورت گرفته مقرر شد انجام این کار با حمایت و کمک های نهادهای دولتی و در سطح وسیعی صورت گیرد و با ثبت شرکت تعاونی با این نام نسبت به پایه گذاری برندی به نام خاروانا در حوزه مبل اقدام گردد.

با اعلام این خبر تعداد زیادی از فعالین مبل و صنایع چوبی مقیم تهران که اصالتا از خاروانا یا حومه آن بودند، نسبت به انجام سرمایه گذاری در این حوزه در شهرک مورد نظر و در صورت حمایت های مسئولین اظهار علاقه کردند. لذا در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در ماه محرم، جلسه ای بین فرماندار شهرستان، بخشدار خاروانا، شورای اسلامی شهر و نمایندگان فعالین صنعت مبل تهران در محل بخشداری خاروانا تشکیل شد. در این جلسه فرماندار شهرستان وعده دادند که می توانند در خصوص اعطای تسهیلات بلندمدت (از سوی نهادهای ذیربط) و تهیه زمین با قیمت بسیار ارزان از طرف منابع طبیعی همکاری ویژه ای جهت انجام این مهم داشته باشند. وعده هایی که از سوی نماینده مردم در مجلس نیز داده شده است.

بر اساس اطلاعات دریافت شده تاکنون حدود 80 نفر از سرمایه گذاران نسبت به انجام سرمایه گذاری در شهرک مبل خاروانا در صورت انجام حمایت های لازم اظهار علاقه مندی نموده و در لیست اعضای هیئت موسس این پروزه نام نویسی شده اند.

به هر حال بحث مذکور به جایی رسیده است که حمایت همه جانبه اهالی منطقه خاروانا و خاروانایی های مقیم تهران را می طلبد و در این موضوع نیز لازم است اتحاد مثال زدنی اهالی خاروانا مثل همیشه به همگان نشان داده شود و مصداق عبارت معروف " ما می توانیم" در مورد این موضوع نیز اثبات گردد و خدای ناکرده ساز مخالف زدن برخی از همشهریان (چه انهایی که در خاروانا ساکن بوده و حتی مسئولیتی نیز دارند و چه آنهایی که در تهران ساکن بوده و متاسفانه حس وطن دوستی خود را فراموش کرده و اعتقاد دارند خاروانا امکان پیشرفت ندارد و همان ده قدیمی خواهد ماند!) نباید باعث از دست رفتن این اتحاد و عدم انجام این پروژه بسیار مهم در مرکز تاریخی دیزمار عزیز گردد.

از طرف دیگر مسئولین شهرستان و بخش علی الخصوص نماینده مردم در مجلس دهم و فرماندار شهرستان، به وعده خود عمل نمایند و عدم صحت این فکر را که مرکز نشینان شهرستان تمایلی به پیشرفت بخش خاروانا ندارند، به مردم بزرگوار منطقه ثابت نمایند. مطمئنا سرمایه گذاران ساکن تهران زمانی به صورت عملی وارد میدان خواهند شد که تمامی تعهدات مسئولین دولتی طی صورت جلسات متعددی به صورت رسمی نهایی شده و دستگاههای ذیربط به صورت قطعی نسبت به انجام تعهدات خود اعلام نظر نمایند...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • ارسال شده در : 15 آذر 1395 ساعت: 22:42 + تعداد بازديد : 56